Rätt så rätt

2008-02-27 @ 16:38:39
Jag ahde rätt, lektionen var riktigt slapp och marcus hade inte planerat mycket. Dock kom Lucinda och hennes grupp in i slutet och det gillar vi inte för hon är sååååå tråkig och talar om så ointressanta saker! Glad att jag valde marcus som lärare! :)
Nu ska jag lägga mig och sova en stund sen upp till stallet och sen väntar veckans bästa tv kväll med Top Model, fråga Olle, Girls of the playboy mansion och sedan Scrubs! :) Dock saknar jag M lite så får rent av se om saknaden tar överhanden så att jag åker dit ikväll ist.

Sarah

Kommentarer
Postat av: K

vår engelska är vrkligen sorglig:P

2008-02-27 @ 18:15:12
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0