Plugg plugg pluggeli plugg plugg

2008-02-26 @ 22:15:23
jooråååå det går väll bra tack. Hur gåre själv? Jasså har du inte ens öppnat boken än! Fan va oansvarigt! Jag har läst varenda sida 10 ggr redan!
Alltid fult att ljuga sarah henrysson!
Men jag ska faktiskt sätta mig nu. Har ju inte mått så där riktigt top notch idag med tanke på allt som har hänt. Har mått illa och bara känt att världen var hemsk. Var ute och körde bil en stund förut och bara rensade tankarna. Sen blev allt bättre efter ett pepptalk med heden och Jojsie. Hur kommer det sig att jag är värd så underbara vänner? inte vet ja men jag klagar inte! Sen ringde magnus och pepptalkade mig lite till och vet ni vad det bästa är? Han kommer ringa snart igen! Kan verkligen behövas en sådan här kväll.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en roligt avsnitt i dag...ser det inte så ofta..för jag jobbar i skift..så det var extra skoj att se i kväll...

2008-02-26 @ 22:21:21
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0