Och dansa gjorde jag..

2008-02-17 @ 18:45:51
Helt otroligt lyckad kväll igår! Höll dom där förbannade tårarna borta hela kvällen och bara shakade rumpa på det ena dansgolvet där dom bara spelar gammal godingar och svenska låtar. Kan ju inte säga att jag inte är nöjd över det initiativet av statt! Jag, Johanna, Jossan, Pezo och Nisse var överallt och ingestans med våra rumpor på det dansgolvet. Mer eller mindre seriöst är alltid kul!

Dagen idag har bestått av stall bara hittils, Eqiu terapeften (Stavas?) kom och behandlade Rebus som var riktigt fräch i ben och muskler.

Nu ska jag sätta mig och hör och häpna spela lite Sims. Det var ett tag sen men nu har jag fått nysmak på det. Bra tidsfördriv om inte annat nu när det är lov och min man ska lana! Det tyckte han va en bra sysselsättning för sig nu när vi har lov!? Han har dock lovat att tillbringa den sista delen av veckan med mej. Det blir även en vit helg för mig nästa helg.. Första på mycket länge! Órsaken till det är att på Fredagen så ska jag, Mamma och min Bror Casper på Mordgåtemiddag på Örebro slott och sedan på lördagen ska jag provrida en häst (mer info kommer) sen ska jag hoppa Reban lite för sen på Söndagen blir det tävling i Kumla för min och hans del. Ska bli riktigt kul att komma igång igen! Så det blir en lugn men händelserik och förhoppningsvis mycket mysig helg! Jag älskar att ha mina helger planerade in i minsta detalj!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0