Nagelbitarnsflicka

2008-02-12 @ 22:48:49
image78
Fan litte nervig inför imorgon alltså! Ge mig mina 52 p och jag är mer än nöjd!

Hade en otroligt mysig kväll igår. Låg och pluggade lite och såg på American Idol när en magnus och en Nardo klampade in. Vi slog på Prision break och mös i soffan till den och Wrong turn hela kvällen. Jag trivdes!
Dagen idag har jag mest tillbringat på körskolans datorer och pluggat ihjäl mig! Ska snart lägga mig i sängen och plugga ännu mer. Boken är min vän!

Önska mig lycka till!

natti natti
Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det inte du som kört rattfull??

2008-02-13 @ 12:37:09
Postat av: sarah

jo visst var det det. Men nu har jag klarat uppskrivingen igen emed 61 poäng! ;D

2008-02-13 @ 15:01:24
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0