Lördag

2008-02-04 @ 21:44:20
Skevaste kvällen på länge! Men gud vad jag gillar dig magnus!
Började med förferre hos Jojsie med Lindha, Julia, Jojsie, jossan och Helena och deras föräldrar på ett hörn. Och det var mycket trevligt måste jag säga även om det blev liiiite för mycket av det goda för mig. vid halv 12 drog Jossan med mig mot statt och väl där betalade jag endast 50 kr för att komma in när det kostade 100? Fan är ja vip nu eller? Eller iaf halv vip? Haha synd o va blyg helt enkelt! Hade mycket trevligt där inne ända till jag blev lite nedstämd och Magnus och jag åkte hem. Finns ingen mer underbar! Magnus var helt otroligt gullig hela natten. Vi åkte först hem till mig med ett förbistopp på Citygrillen där min man bjöd på mat ;D sedan hoppade vi på bussen till dfs och sedan en taxi ut till högberg i snöovädret.  Men jag gillade kvällen och natten ändå. Hade världens underbaraste natt ute i högberg med mys och prat innan jag tillslut somnade i min bästa famn :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0