Kung av vägen

2008-02-18 @ 18:26:32
Guuud vad jag är duktig på att köra alltså! Om jag inte klarar det på torsdag blir jag ärligt talat förvånad! har vart ute och kört i en timme nu och ska snart sätta mig och äta mat. Sen blir det en sväng med Frida sen är min planering att åka hem till magnus och glo serier hela kvällen! Med chips och dipp och bara feta. Dock utan honom men man får göra det bästa av situationen. Har heller inte lagt fram den här planen för honom än så vet ju inte om det är tillåtet men jag hoppas ju på det. Det är han skylldig mej eftersom att han är tråkig och lanar!

Fan vad smidigt det hade vart med körkort alltså! Men snart snart snart kanske det är i min hand.

Frida talade förövrigt om Boda Borg imorgon men så blev inte fallet och det var tråkigt! Jag var riktigt taggad! Någon som vill med? Så hojta till!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0