Joråsåatt

2008-02-25 @ 23:11:59
Sitter nu här efter en lugn och skönt dag med avbrott för upprörande samtal hos Magnus med han, världens bästa kompis Nardo och Bulan. Skulle ändå åka in till Kvickarna på väg mot åtorp och hämta mina martingallringar så då var det lika bra att stanna till här och mysa litte. Blir att sova här inatt med. Myyyys dä!

Ska berätta lite om min otroligt sköna underbara och mysiga helg:
Fredagen bestog av Mordgåtekväll på Örebro slott Det var nåot utav det roligase jag gjort! väll värt att gå på! Gissade ju även rätt på vem mördaren var och dom drog hör och häpna mig bland 70 gäster som vann ett presentkort på Biljettstället. Weeeeyyy! ;D Sen efter det bar det av hemåt och sedan till David Lundberg där det styrdes fest, blev biten i kinden av min kära jojsie som bara ville veta att jag fanns på riktigt citerat henne själv. men hooon är go! Sen åkte jag till Magnus och spenderade kvällen med han och Prison Break.

Lördagen bestog av en visit hos Jojsie och sedan ner till David en sväng igen och sedan hem till magnus där vi även denna dag hade mys till PB med chips, dipp, gott & blandat och tyvärr även ostbågar! Ostbågar är verkligen något som jag hatar lukten av! Kan verkligen spy av den, tål att nämnas som lite kuriosa ;D

Söndagen bestod även den av PB och sen på kvällen åkte jag till heden med larsa och hade det trevligt en stund till magnus ringde och jag åkte hit och så g på Titanic med han.

Ush o gud vad jag gillar den mannen!

har förövrigt marknadsföringsprov på ons så morgondagen kommer bestå av plugg, plugg och åter plugg!

Vill förövrigt nämna än en gång att Nardo är världsbäst!
Inte alls nämnt på någons begäran. Weey nu är du kändis bubben ;D

Gokväll gott folk
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0