Hemska dag

2008-02-01 @ 01:14:19
Ush o fy för den här dagen! Allt har vart åt skogen och allt är blä och jag har gråtit..

Börjar med att Frida ringer direkt när jag kom hem vid halv 2 igår. Hon hade problem och jag försökte hjälpa. Sen vaknade jag trött som en zombie vid 7 och var tvungen att gå  upp till skolan. Kul? naaaat! Var trött hela dagen i skolan. Sen fick jag äntligen gå hem och sova och sov då i 3 timmar. Sedan upp till stallet och var inte alls sugen på ngt eftersom jag och magnus hade bråkat precis innan. Bråkade ännu mer i stallet och ännu mer när jag kom hem. Är väll sams nu lr ngt men han struntade i o ringa när han kom hem och jag är ledsen så vet inte vart det ska sluta? Pappa ville att jag skulle ta hem han hit på  middag imorgon men det lär ju inte bli något av nu. weeey vad jag älskar mitt liv ibland!
Vill inte ha helg vill inte vill inte!
Hemska hemska helg...

Hoppas helgen är över snabbt så att veckan kan börja igen.

Hur kan något som var så underbart förvandlas till något otroligt jobbigt och tråkigt så fort?

Nu ska jag försöka sova, är ju ledig imorgon men hade tänkt träna och sola bla.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0