Ge mig en fucking ring!

2008-02-02 @ 19:04:34
Satt precis och läste Sabines blogg och upptäckte verkligen hur gärna jag vill ha en ring på fingret. Jag vill bara ha det där myciga parlivet när man gör altl ihop. Så är inte fallet idag och så var inet fallet igår, jag var på mitt håll och magnus på sitt och jag gillart inte! Men men..

Ikväll blir det nog statt eftersom magnus ska festa i dfs/åtorp.. Jag har inte mycket att dridcka så det blir lugnt, men 'äre gratis inträde så äre gratis inträde helt enkelt! Inte super pepp men med mina dunderbrudar kommer jag bli det tidsnog och även om jag röstade för hemma kväll så vet jag att jag nog hade ångrat mig senare ikväll. Mitt motto är ju ändå varför jogga när man kan grogga?
Men nu kallar pappa på mat så ha en bra kväll alla :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0