Första dagen

2008-02-18 @ 11:50:20
Första dagen på lovet och jag tyckte det var skönt med sovmorgon! Bärjar redan bli rastlös?! Hallååå Det är bara början på lovet! Undrar dock om Mr M Har ramlat och slagit i huvudet? hart fått massa gulliga små sms ända sen i lördags natt? Kan ju inte säga att jag klagar direkt!

Dagen idag kommer nog bestå av stall och övningskörning. Det är ju faktiskt bara 3 dagar kvar! Inge nervöst förde! Men jag vill ha mitt körkort! Hoppas till gud att jag klarar det!

Blir förövrigt ingen tävling på söndag :/ Jag som var så sugen! Nej för dom tar inte emot några efteranmälningar! Och nu är det ingen tävling som passar oss förän efter 9 mars! Ush! Den 9 är det massa tävlingar runt omkring här men eftersom vi gör vårat projektarbete då så får jag gått stanna hemma på våran tävling.

Hoppas ni alla får en skön och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0