Dumma mig

2008-02-11 @ 13:15:53
Jag vet att jag inte bloggat på länge jag vet! Men har knappt suttit vid datorn senaste tiden. Det hinns liksom inte med.. Fast när Sabina frågade vart jag höll hus bara för att min blogg var död så fick det bli ändring.

Skönt väder idag! Våren är på ingång och jag gillart! Solen högt på himmlen utan några moln! Guuud så skönt!

Dagen idag kommer bestå av sova någopn timme nu sen upp till stallet och sedan plugga körkort! Har ju faktiskt uppskrivning på ons. Weeeyyy! Någon som vet hur man tar sig till vägverket i örebro? jag veeet inte!
Men fick precis veta att jag åker med Amandas mamma och hennes bror in för han ska skriva för epa kl 10 gött får man skjuts tack Lena! :) Hoppas på att sova i dfs ikväll med.. Trivs så bra där!

Ögonen slocknar snart av sej själva så nu ska jag lägga mig i soffan en stund..

Tjaaråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0