Duktiga Sarah

2008-02-27 @ 13:56:43
Ställde faktiskt kl på 7 i morse så att jag skulle kunna ringa till vårdcentralen. Och sedan var pluggningen igång. Gick och hade prov 11.40 och det gick sådär. Blir nog ett svagt Vg tyvärr men men. Sen efter provet direkt hade jag tid på VC och jag var faktiskt jätte duktig när dom tog sticket! Jag var precis som alla andra normala människor som tar prov. Inte ett dugg hysterisk! :D Kanske min fobi är borta? Ja menar det gör ju inte alls ont eller ngt! en till som gör att jag är duktig är att till lunch idag så åkte jag hem och åt tonfisksallad. Är jag inte för duktig idag?!

Nu snart så ska jag pallra mig tillbaka till skolan för att ha engelska i 1,5 timme. Jag är så oerhört trött men dom lektionerna brukar vara slappa så får hoppas på att vi bara har marcus inte Lucinda med. Då blir det slappt för Marcus har aldrig ngt planerat för våra lektioner.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0