Bara för att

2008-02-25 @ 15:09:44


Bara för att jag har haft en så sjukt underbar och mysig helg, bara för att allt börjar ordna upp sig, bara för att vi kanske ska köpa en till häst till mig bara för att helt enkelt så ska DU komma och förstöra? Vad är det du vill? Har du själv ett så himmla dåligt liv så du måste förstöra andras hela tiden? Jag trodde du och din mamma nöjde er med allt tjaffs ni la på¨oss för några år sedan? Och om det nu inte räckte så var du tvungen att skriva för något år sedan om hur dålig jag var på att rida och att jag förstörde min häst? Lågstadienivå är vad det är! Utan nu ska du lägga det här på mig med? Grundar det i svartsjuka nu igen? Grundar det i ditt dåliga humör och liv? Varför koncentrerar du inte dig på att ordna upp ditt liv istället för att försöka göra andras liv sämmre? Varför, varför är frågan? Det värsta är ju att det är inte bara mig du/ni har gjort såhär emot, det finns fler som ni har förstört liv för, fler som ni har tyckt om en gång som ni har satt kniven i ryggen på. Varför inte bara sköta sig själv och skita i andra?

Bara för att jag för en gångs skull var lycklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0