Ändrade planer toffel jävel!

2008-02-28 @ 22:05:42
Snabba ryck i svängarna här. Nu ringde precis magnus när jag precis hade somnat dock men man får faktiskt skylla sig själv när man har telefonen på. Så nu blev jag pigg och ska ta mig in till Dfs och sova där istället. Fyfan vilken toffla jag är! Dessutom skulle han aldrig dygna utan han bara skämtade lite (som vanlgit alltså) Snart kommer jag inte tro på ett ord av vad han säger..

Nu säger jag godnatt

Btw riktigt förvånad över att jag kunde somna innan 10. Jag ska defenitivt sluta sova på em om jag inte ska göra något spec på kvällen. För nog för att jag har vart trött hela em men gud så skönt jag somnade nu på kvällen!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0