Sveriges sjukvård

2008-04-03 @ 13:34:45
Oh my herregud alltså! Sveriges sjukvård! Vart är den på väg???? Igår var vi hos vetrinären emd Rebus och det enda vi kom fram till är... Ingenting! öh okej? Och typ 30000 kr fattigare eller? Och idag satte jag mig på vårdcentralen för att jag hade tid hos Ali mohammed ngt sånt och vad konstaterar han?! Jo att min konstanta trötthet beror på att jag är överviktig?! Jaha okej ? jag är väll lite större än vad jag vill vara men jag är väll inte överviktig eller? Han påstog att jag behövde gå ner 15 kg?! Oj okej? Så lite har jag aldrig vägt. Så jag fick gå ifrån vårdcentralen och vara ännu mer deppig än när jag kom dit. Tack farbror doktorn som inte kunde ett ord svenska förövrigt!

 Så eftersom jag nu då är överviktig och att han på¨stog att inte ridning och stallskötsel i 2-3 timmar /dag gav någon träning så ska jag till träningslagret ikväll. Hallå något har hänt om jag ska sätta min fdot på ett gym som garanterat kommer göra så att jag får all världens träningsverk på en och samma gånG! Som lite kuriosa kan sägas att jag hatar träningsverk över allt annat (nästan) Dock utan överdrift! 

Det blev heller inget sälen för min del :( Ledsen är jag över det men det kommer väl fler gånger.

Sarah

Kommentarer
Postat av: s

gud vad taskigt sagt, inte tror jag att du är över viktig, nått kilo hit eller dit ska väl inte påverka en så mycket? herregud!!

2008-04-03 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0