stormig tisdag

2008-04-22 @ 21:31:03
Och då syftar jag tyvärr inte på vädret för finare väder får man faktiskt leta efter.

när jag satte mig i bilen och skulle köra mot örebro så blev jag 2800 kr fattigare pga fortkörningsböter :( Fyfan vilken otur jag har just nu alltså. Jag citerar Jojsie: Sarah jag orkar inte höra mer om din otur nu. Nej o tror du jag orkar uppleva allt då? Åhhh bajs otur!

Men nu sitter jag iaf hos magnus och har precis kommit hem från en fisketur. Jag fick fisk i varenda kast men dom släppte för att jag blev rädd o tyckte synd om fisken när jag väl hade fått den på krolken. Bra sarah! ;D

NU ska jag cnus sätta oss och se på den man älskar.

Natti
Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad är fel på honom då?måste vara riktigt jobbigt.

2008-04-23 @ 19:13:07
URL: http://lovisap.blogg.se
Postat av: lovisa

vad är fel på honom då?måste vara riktigt jobbigt.

2008-04-23 @ 19:13:42
URL: http://lovisap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0