Som i en liten ask

2008-04-22 @ 13:42:49
Skönt nu var det avklarat och det kunde nog inte ha gått bättre. Riktigt skön känsla har jag nu!
Tack alla som var där och stöttade mig, det betyder mycket för mig!

Nu ska jag snart sätta mig i bilen och åka in till Örebro på jobbinterjuv och sen blir det nog att åka in till dfs och magnus. Jag har ju som sagt nästan bosatt mig där nu. Sover där varje natt o det kan inte bli mysigare.
Skönt att även ha någon som håller om än när allt känns tungt och jobbigt och man gråter sig till söms. Jag är kärare än någonsinn och jag hade inte kunnat hitta en bättre pojkvän. :)

Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

har du fått tagit bort honom eller vadå?;O

2008-04-22 @ 14:35:59
URL: http://lovisap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0