Ros

2008-04-03 @ 13:42:02
Eftersom endel anonyma läsare klagar på att sden här bloggen är så deppig så ska väl det ändras nu när solen skiner och faktiskt jag mår rätt så bra.

Jag har alltid klagat på vad det är för fel på folk och vad folk håller på med i allmänt. Men just idag så är jag verkligen förvånad öch chockad över hur folk kan bättra sig och hur underbara människor verkligen kan vara. (även dom som inte är mina vänner)

Magnus har ju gått igenom någon total förändring (till det bättre) Eller klart han inte har totalt förändrats eftersom jag fortfarande är kär i honom och efetrsom jag var det innan med men nu  finns det nog ingen underbarare människa! Förövrigt kan jag även kalla mig flickvän nu ;D

Dessutom har en utav de människor som jag tyckt vädligt ill aom den senaste tiden pga att hon har förstört mycket mellan mig och magnus osv imponerat på mig stort! Hon vet vem hon är och mer behöver inte nämnas än att hon nu har vuxit i mina ögon och säkert i andras med och ärligt talat är jag lite stolt :) Och önskar henne mycket lycka! :)

Ibland måste man få höra att man gör bra saker med!
Så till alla nära o kära. Jag älskar er och ni är superbra kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0