Påsklov 08

2008-04-01 @ 12:10:18
Då var alltså mitt aldelles sista opåsklov avklarat. Och ärligt talat hade det inte kunnat blivit bättre! Tack mamma för lånet av huset och tack alla trevliga pöjkar som gjort mig stina och jojsie sällskap under hela veckan!

Det har alltså bott mer eller mindre massa folk hos mig under veckan och det har aldrig vart mer trivsamt! Några saker som hänt är att
 Jag har blivit friad till (för andra gången i mitt liv) jag blev gift och skild på samma kväll av anledningarna till att han slog ut min tand och hade sönder mitt hus ;D
Vi har lekt alkolister och druckit allt från 3,5or till vin till sprit nästan varjedag (studenter slår allt!)
Vi har badat bastu, badat badkar för 4 pers (vi fick plats med 7) sprungit runt i bikini/badshorts runt huset och heden sprang roligt!
OC säsong 4 har spelats flitigt på tv:n
Letat bildelar till min och hedens bilar.
Dansat till badger!
Mini jojs, noll sju treeeeeee, Jobba sjuuuuuu, Shring Shted! Ligga?

Det här är bara några av alla galna saker som gjordes under veckan. Thank you! (Amy Diamond)

Ekiis, Totte, Pecka, Johan, Jojsie, Stina, Heden, + mer eller mindre fler personer ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Totte

haha, underbar vecka minst sagt! :)
men nu är man tillbaks i verkligheten igen:/ men vi ses la i sommar och gör om det igen, spec över midsommar då vi anser att ditt hus är perfekt då;D

2008-04-01 @ 16:56:32
Postat av: Sarah

Klart som korvspad ;D mamma o dom åker ju bort över midsommar så det är ok ;D

2008-04-01 @ 21:57:55
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0