Härligt :)

2008-04-24 @ 12:28:43
Jag älskar det här vädret! Strålande sol! Men ändå känns det inte 100% bra i kroppen :/ Mår egentligen inte alls bra.

Men gårdagen var mysig. Red Rebus för första gången på mkt länge och han kändes faktiskt fräsch! Hoppas att det är så med. Sen kom magnus och hämtade mig och vi åktye och kollade på Ängebäck -  Woodys FC Magnus får ju inte vara med och spela så :/ Sen blev jag bjuden på grillat utav Lisbeth och med vid bordet var även camilla och Andreas, gott! :) Efter det kom jag och magnus faktiskt fram till att jag nog även har en karriär som Fifa spelare för igår var jag och Ronaldo kungar! ;D

Idag så ska jag Rida Åke, Rebus och Rekyl ska hoppa lite på rekyl. Sedan är det bara hem och packa för imorgon åker vi till gbg och Scandinavium. Utan magnus en helg blir inte kul men kanske kan vara bra med lite avbrott ibland.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Staffan Hansson

Varför mår du inte bra när solen lyser så skönt som den gör? då borde alla må bäst.!

2008-04-24 @ 13:11:25
URL: http://www.p-staffan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0