Årets första grillkväll :)

2008-04-20 @ 22:30:22
Då var det dags att uppdatera här igen då. Får fanimej bli ändring på det här nu alltså så att jag kan gå tillbaka o se vad jag gör om dagarna.

Idag blev det iaf årets första grillkväll som sagt och det var som vanlöigt riktigt gott med antricote och potatissallad och en riktigt snygg magnus och bulan, Pess och Tifa som sällskap. Mysigt men blev lite små kyligt efter ett tag så vi gick in och såg på sanningens ögonblick ist. Som förövrigt verkar vara ett helballt program, Sarah är given tittare!

Hänt sen sist är även att vi har en ny häst på g. Just nu kallad Stråke ;D Eller som magnus vill Maestro. Riktigt härlig att rida och en ritkigt bra junior häst. Hoppas hoppas! Så är och rider honom lite var och varannan dag.
Mer som hänt är att rebus har vart i K-stad hos vetrinären och dom hittar inte riktigt vart det är så vi ska fortsätta utredningen på tis om 2 veckor. Weyyy. SNälla gud låt han bli frisk någon gång! För snart finns det ingte mer vi kan göra men vem kan motstå han när han lägger huvudet på sne och ser sådär söt ut som bara han kan?! Måste ta ett kort så ni får se. ;P

Förövrigt så ska jag på jobbintervju till ett bemanningsföretag på tis och sen händer det lite andra grejjer med på tis som kan bli iintreessanta.

Annars så har det nog inte hänt så mycket mer än att jag är kär och galen och att jag ber till gud om att rebus ska bli frisk. Skulle nog faktiskt inte riktigt klara av att han inte skulle finnas just nu.

Allt för nu och jag kan nästan lova att det blir skärpning på uppdateringsfronten från och med nu. Ja menar, vem vill inte veta vad man gjorde 1:a maj förra året?!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0