Träningsverk

2007-09-06 @ 19:38:26
Jag hatar verkligen träningsverk! uussssh o fyyy! Typ boxades idag på gympan och jag har redan ont i högerarmen :/ Otränad? javisst! :/ funderar på om mina muskler ger mej träningsverk i protest mot att jag aldrig tränar mer än ridningen och kanske någon promenix lite sporadiskt ;D Skolan var faktiskt riktigt underhållande idag. Tycker om Torsdagar! Hade ilosofi där vi skulle definera ordet kaka, det var lättare sagt än gjort kan jag lova! Försök sjä'lva förklara för någon som inte vet vad en kaka är. Kmmer dock att bli knäpp av att läsa filosofi med tanke på¨att jag tänker redan i dom banorna, Varför finns vi? Vad är en bok? Ser min gröna färg lika dan ut i dina ögon? Usshh nej nu slutar vi med dom funderingarna. Men tycker om ämnet ändå, intressant faktiskt.
Efter skolan togjag mig en liten tupplur som råkade vara i 2 timmar och jag vaknade i lagom tid föratt åka till stallet. Och nu sitter jag här och väntar på att idol ska börja. Och efter idol tänkte jag faktiskt att det var dags att vara lite hurtig och gå en liten promenix ;D Vi får väll se om det blir mycket snck och lite verkstad :/ Tror nästan det. Men är det inte tanken som räknas? Jo jag tror minnsan det ;D

Maggie till oskar: Det står att du var mörk här på kortet.
Frida: Nej han är ju råtfärgad!

haha frida du är för go ;D

Kommentarer
Postat av: Therre

Min filosofiska fundering är ifall vinögda ser snett?

2007-09-06 @ 21:20:05
URL: http://freakkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0