Studiedag

2007-09-05 @ 22:51:31
Då börjar även den här onsdagen lida mot sitt slut. Vad har jag gjort idag då? Inget vettgt iaf!
Typ halv sov och bara såg på film hela morgonen för att sedan vid 2 åka upp till stalet och hoppade rebus lite. Sen kom jag hem vid 7 och då var det mat och idol som gällde. Måste säga att idol är riktigt underhållande! Hoppas det kommer komma med någon riktig mumsbit som tex Måns förra året ;) Så att man har något att titta på när dom sjunger falskare än falskast ;D Efter Idol såg jag på den nya serien som började klockan 9 på 4an den verkar faktiskt vara rätt så bra :) Blir dock knivigt att bestämma sig när desperete börjar igen :/ Fast då finns ju faktiskt internet som tur är ;D så man inte missar något utav det. Fats har ju faktiskt redan beslutsångest om man ska se på Tp Model eller Idol. Kniiivigt läge. Trevligast idag var iaf när jag fick påhälsning av Sofia och Sofia nyss ;D En liten Mal incident gav oss dock kramp i magen av skratt annars tyckte jag att det var mer än trevligt ute i regnet ;D

Sov dags

Did you give back my heart?

Kommentarer
Postat av: sofia l

hahaha, ryser när ja tänker på malar=/ även om det dock var på sofia som den satt sig och softade lite. men lika rädd blir man före:P

2007-09-07 @ 08:31:29
Postat av: Sarah

Sofia - Haha ja du blev nog räddast av oss alla! ;D

2007-09-12 @ 11:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0