Såntmangörnärmanhartråkigt

2007-09-05 @ 21:25:21
One three hill eller O.C: Älskar båda!
Ute- eller hemmakväll: Ute kväll som singel iaf!
Sex eller mys: hmm först lång tid av mys sen sex och sedan mys igen ;D
Salt eller sött: sött
Lyx eller budget: Lyx är väll alltid roligt om man har råd ;D
Sommar eller vinter: Sommar!
När är du Född: 10 Feb 1989
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och en storskön tröja
Favoritresturang: hmm ingen speciell faktiskt
Favoritfilm: Svååårt! Men kanske Dagboken
Har du barn: Nej och tur är väll det ;D
Födelseort: Gamla hederliga Karlskga
Smeknamn: Sarah
Favoritfärg: Jag är tråkig jag vet men jag bara älskar grått och vitt
Drömprins: Måns Zelmerlöv ;D
Har du varit kär: Japp 1 gång
Favoritlåt: Sean Kingston - Beautiful girls ;D
favoritresemål: Typ Thailand för att sola och bada, Napa för at sola, bada och festa och Afrika för att få en upplevelse!
Favoritblomma: Rosor
Tycker inte om: Rykten, skitsnack, lögner och olyckligkärlek
Senaste sjukhusvistelse: Juli tror jag et var när jag bröt tå jäveln :P
Favoritdricka: Coca cola =/
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: viiita
Vad gör du när du är uttråkad: Typ får panik :P
Missbruk: Cola
Vän som bor längst från dig: Hmm sofia och camilla i tierp trojag :P
Vad retar du dig mest på: Hur patetiska och barnsliga vissa är
Läggdags: En vanlig vardag 11-12 annars kan de bli sent..
Nagellack: ingeeet
Husdjur: 2 katter en hund o 2 hästar 
Skostorlek: 39 - 40 hon som stog stadigt på jorden ;D
Favorit pålägg: Olika från dag till dag ;D
Om du var tvungen att skänka bort 25 000
till välgörenhet vem skulle få dina pengar:
beslutsångest skulle jag ha!
Vilket är det vackraste ordet: Inte bara ett ord men Jag älskar dig är väll det bästa man kan få höra/säga
Bästa bok du läst: Någon av Marian Keyes
Är du Internetberoende: haha mjoo kanske
Gillar du snö: AH mysigt!
När köpte du något åt dig själv sist: Idag, förköp till statt ;D
Vilken är din bästa egenskap: Nyfiken ;D
Vilken film såg du på bio senast: ja vad hette den :P typ handlade om ett barnsjukhus, skräckfilm.
Senaste köpta skiva: Köper inet sånna
Favoritgodis: chocklad
Studier eller jobb: Studenten i år! ;D
Innerstad eller liten ort: Karlskoga ;D men vill här ifrån snarast!
Nytt eller vintage: Nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0