Nobody said it was easy No one ever said it would be this hard

2007-09-25 @ 22:13:19
Okeeeej har ingett vidare värst att blogga om idag så jag tar inte ansvar för vad som står här.
OBS nummer 1: förlåt för det otroligt patetiska inlägget som skrevs igår. Men kan inte säga att det inte är så jag känner. 

Åt ost grattinerad hummer igår. Min absoluta favvoriträtt. Dock vaknade Sarah henrysson med magont i morse men även om det var hummerns fel så kan ja säga att det var värt det. Gick hem från skolan efetr engelskan i morse för jag typ dog nästan av min mage. Eller nej nu ljög jag ju faktiskt, jag åkte ju faktiskt bil hem. Lindha räddaren i nöden kom och skjuttsade hem mej. Tack! Så dagen idag har bara bestått av Heroes, sova, sdtallet och fira anders som förövrigt fyller 40 idag. Och han har hotat med att gå in här och läsa så får väll klämma fram ett grattis här med så han inte skvallrar för mamma vad som står här ibland. Så GRATTIS ANDERS 40 år! ;D

Jag vill ha helg! Och jag vill skeda! Ska det vara så ofantligt svårt att förstå?! Geeeeee mej snälla gud i himmelen?! Jag ber inte om så mycket. OBS nummer 2: Jag har inte gått och blivit religiös! Dock kan man ju alltid prova och se om det går?

Nu blir jag sentimental igen. Ge mej sommaren 2004 eller 2006... Finns 2 människor som jag känt under den tiden som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta. Volim te helt enkelt. Snobben! ;D Gammalt men ändå användbart....

Typ Idol och Desperate nu.,,
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0