Kvällskvista ;D

2007-09-28 @ 21:20:09
Jahapp då var maten avklarad och snart blire kaffee o konjak eller hur det stavas? :P skippar nog konjaken men kaffet måste ner vare sig jag vill eller inte om jag inte ska stupa bland gästerna :/ O det vill ja ju inte!

Jag tror minsann att du är liiiite svartis så som du pratar ;D Om du undrar hur det ligger till i mina relationer så äre bara o komma till mej o inte fråga någon annan, för dom vet ju inte?!
Men folket i kga med omnejd har en tendens att tycka det är riktigt roligt att prata om mej, o visst har dom inget annat bättre för sej så ska jag väll inte ta ifrån dom det enda lilla nöjet dom har ;D så prata på ni bara! Bara roligt o höra allt när det kommer fram till mej haha! Jag och Lindha fick oss ett gott skratt idag iaf. Vi rikemansbarnen som är sååå urfattiga så vi inte ens har råd att äta på MCD ;D Nej men som sagt, varsågoda och prata det är bara roligt och se hur mycket folk kan bry sig om saker som dom inte har något alls med att göra..

Dags för tårta och äntligen kaffe ska försöka pina i mig så att jag blir piggare.. Och känner jag mig själv rätt så blir det nog ett nlägg till innan kvällen är över..

Och kanske får jag sällskap i min otroligt sköna säng inatt med?
Sådär nu har du/ni en sak till o prata om ;D

Ha det så roligt hoppas ni inte sliter ut era munnar och hjärnor för mycket på lilla mig ;D

Btw tur att jag aldrig har vart övertrött och kan föra in lite ironi i alt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0