Kaffe blir man pigg av

2007-09-28 @ 23:30:07
Nej för se det blir man inte! Det måste vara en myt! Satt och pinade i mig en slurk kaffe förut till tårtan och Bayliesen men blev jag någe piggare då? Nej såklart inte... Inte ens av alla sockerbitarna som slank ner i kaffet..

För övrigt så har jag skrivit nästan 100 inlägg i den här bloggen, närmare bestämt 94 stycken med det här... Och det 100:e måste ju faktiskt firas på något sätt! Någgon som har något bra förslag om vad jag kan skriva om eller kanske hitta på något annat roligt på det 100:e inlägget.. Vill ni kanske läsa en resumé om vad som har hänt  sen det första inlägget? Eller vad vill ni läsa om? ge meeej förslag! Kommer bli riktigt ledsen om ni inte hjälper mig lite på traven och ger mig några förslag ;)

Dags för sista avsnittet av heroes nu! Spännande! ;)

Sarah ♣

Kommentarer
Postat av: Therre

Jag röstar för allt som hänt sedan första inlägget :D då blir det ett långt och roligt inlägg å läsa :)

2007-09-29 @ 19:04:10
URL: http://freakkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0