J F ;)

2007-09-30 @ 03:48:09
JFK njaaeee intewbriktigt bara JF ;) Ville bar säga at jag är glad över att vui är vänner nu för du är verkligen en otroligt skön och snäll mnniska! ;S Glad att vi har ratat ut om allt! för den 19 oktober ska vi fir adej på statt när du äntligen blir 18 :;D dagen innan men firasd gör du 19 ;D
Förlåt för allt gumman!

Kvällen har vafrt rioktigt rolig och jag kommer fakrtiskt ihåg hela kvällen tror jag ;) Nu ska jag gå o sovba i min underbarar säng!;d och en stor o sytark kar fick jag med mej hem också haha i form av min isbjörn haha ;D han kommer alltid va mannen i mitt liv ;DS förutom Rebus dååååå ;D

Ta hänsyn till att klockan är 0347 och att jag har vart ute bo röjt gärnertn ikväll så ta inte detta inl'gg föär seriöst förutom det om JF ;D för det menar jag verkjligen! även om jag skulle var afullt nykter...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0