Helg!

2007-09-21 @ 09:30:44

Äntligen är också den här skolveckan över ;D Den har vart nervös men ändå rätt bra! Rebus har vart hos vetrinären och jag har skedat..
Helgen består av fest och åter fest. Kan bli kuuul! Men när ska jag ta en lugn helg? Får bli när jag och min familj åker till Malaysia V 44 ska inte bli någe gött för de ;D är borta i ca 10 dagar och ska sola och bada och stefan ska Spela Tumba golfen. Men vila kan man göra i sitt nästa liv.
Dagen idag kommer bestå av skolan till 11 sen upp på stan och kolla på lite skor och tjockare tröjor nu när graderna börjar sjunka kan det vara skönt att ha på sig en varm och gosig tröja. Efter stan blir det nog att åka upp till stallet och sen hem till frida och göra sig iordning för kvällens 21 års fest ;D Många födelsedagar som ska firas nu för imorgon blir det 18 års fest med! Men jag kan ju inte säga att jag klagar direkt. Dags för FEK med Anna. :/
Myyyyysss!

Hej svejs ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0