Helg!

2007-09-14 @ 10:29:01
Äntligen är det helg!
Men vad har hänt sen sist i mitt intressanta liv? ;D
Förra helgen tävlade jag, gick mindre bra så nu på tisdag så blir det att åka till vetrinären med Rebus igen, om han är frisk så ska jag tävla nästa helg men då ska vi gå ner en klass så får vi se om det går bättre då. Känns lite jobbigt bara att gå ner till 110 när vi har startat 130 :/ men bakslag får man ju räkna med ibland. Sen på Lördag kvällen så blev det statt och Sahara Hotnights dock såg jag inte eller hörde för den delen heller en enda minut på dom men jag hade ändå jätte kul! Söndagen blev så lugn och så mysig som den bara kunde bli! En toppen söndag! I veckan har jag bara vart i skolan óch stallet, kanske lite andra saker också ;) Men Jag MÅrrrrrrrrrr bra ;D
Den här helgen kommer bestå av utgång imorgon (vilken skräll) ;D men trivs man så gör man. Solning och lunch på stan idag med Linda och på söndag hoppas jag att det blir lika mysigt och härligt som förra. >Frågan är vad som sker ikväll bara? Skulle vara skönt med en film och kanske chips och dipp. Är ju trött med tanke på att jag fick ett samtal kl 2 inatt av en som tyckte att jag skulle följa med han till gbg och hämta en bil, det är bara du som kan komma på en sån idé! ;D Jag följde ju såklart inte med men då fick jag i uppgift att prata med honom så att han inte somnade vid ratten. Så vi pratade typ till 3 och sen kunde jag såklart inte somna om så jag slog på Gillmore Girls och slocknade inte fören vid 4.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0