Frågan är...

2007-09-28 @ 16:24:00
om man kan vara så mycket tröttare än såhär!? Jag går under snart så trött är jag tror jag :P

Gårdagen bestog av att jag fick kasta ur en sjusovande pöjk som vägrade gå upp ur min otroligt sköna säng vid halv 8 :P se fick jag äntligen somna om och sov då till 11 då det var dags att gå upp till skolan. Hade 2 lektioner och vid 3 åkte jag till stallet och skrittade med Lindha. Sen hem och kollade mitt älskade heroes fast såklart att jag lyckades somna då.. Ovanligt! Sen blir jag väckt av frida som frågar om jag vill med o se på innebandy i Dfs det var ju derby så tänkte att jag kunde åka dit och ge mitt stöd. ;D Sen efteråt så orkade jag inte ta bussen hem så vandrade upp till konke i minusgraderna som rådde ( Amen det kändes iaf som minusgrader) Sen där ifrån åkte jag o Magnus hem till ha och såg på Hundtricket =9 Kan faktiskt vara en utav sveriges bästa filmer.. Älskar den! Sen imorse så tänkte jag fktiskt gå till skolan men vem kan motstå ett helt kolsvartrum, en otroligt skön säng och en sked som inte es gud själv skulle kunna göra bättre ?! Nej nte jag iaf så et fick bli att ta bussen hem från Dfs vid 11 när magnus skulle upp till jobbet. Sen har det bar hållt igång hela dagen och bättre blir det inte. För kommer typ 30-40 pers hit ikväll o ska fira anders. Och jag har inte fått vilat något idag! hur ska detta sluta? Den som lever får se...

Sarah ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0