Försovning

2007-09-07 @ 10:53:27

Oj jag råkade vissty försove mej lite i morse, Inteeeee braaaa. Men det kanske var bra iaf förnu ska jag ge mej på det näst intill omöjliga, lägga ut alla bilder från Afrik på sportlovet ;)  ;Med tanke på att Stefan förvandlas till Japan när vi åker någonstans och om d inte kunde bli värre så hade han köpt en ny kamera! Så det finns ca 200 bilder att lägga upp från den resan. ;D Om ni är intresserade så finns dom snart att beskåda på http://bellmiro.bilddagboken.se/ Men om ni ska snoka får ni faktiskt kommentera med! ;D

Dagen idag blir lugn och förhoppningsvis fin. Ska dra mej ner till stan sen och kika på present till mamma, någon som har något bra förrslag om vad man kan ge sin kära och ibland mindre kära mor i 42 års present? För jag har ingen som helst aning! :/ Sen efter stan bär det nog av till stallet och rider och fixar inför morgondagens tävling. Sedan ikväll kommer stora tjocka släkten hit och firar mamma. Det kan bli roligt, med tanke på att min släkt inte riktigt är som den ska vara, ;D Sen får man se om kvällen bjuder på ngt mer roligt!? 

Som sagt dags för bilduppladdning

HejSvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0