FEK

2007-09-19 @ 12:16:53
FöretagsEkonomi kan man också säga. Tråååkigt äre iaf vad det nu än kallas. Det har jag nu och jag o frida sítter och snokar lite på internet istället. 
Igår kväll blev man upphämtad av elvis för att åka hem till honom och såg på nya Beck som jag för övrigt redan sett så jag råkade somna en liten stund ;D Sen vid 12 skjutsade han hem mig och jag gick o la mig och fortsatte sova till Gillmore Girls.
Dagen idag kommer bli lugn, skolan till typ 4 sen till stallet och stimulera min uttråkade häst och sedan är det ju Idol och Top Model ikväll ;D Och sen har ju faktiskt hela säsong 1 av Heroes äntligen laddats hem! Så kommer säkert bli svårt att sova inatt.
 För övrigt är det hemskt jobbigt, kallt och ensamt att sova själv i sängen :/ Min säng är inte gjord för 1 person så är det bara. Vill inte sova själv!  Var inte arg snälla. Förlåt.

Dags för Marknadsplanering! Får försöka jobba med skolan istället för att tänka så mycket...

Just remember the telephones they work in both ways.

Kommentarer
Postat av: tilde

fek är det bästaämnet som finns. har aldrig haft så lätt för ett ämne!

2007-09-22 @ 18:27:33
URL: http://nogg.se/tildus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0