Feeesst

2007-09-29 @ 16:42:08
Ja idag äre då fest! ovanligt eller kanske inte ;)

Var i stallet tidigt idag så att jag kunde komma hem och sova hela dagen sen så jag vaknade för ca en timme sen. Ska börja göra mej iordning lite smått för kvällen.. Är inte lika tagad som föra helgen men d kanske är bra så att jag tar det liiite lugnare idag haha ;D Det värsta med idag är at mamma o stefan har åkt til Vibynäs för att spela golf och det innebär att jag ska soova helt själv i mitt hur :/ Och när man vet att det (spökar)  eller vet och vet men man hör folk som går på övervåningen när ingen är hemma och det låter som om det kommer folk till en hela tiden, typ som att bildörrar slår igen och röster utanför på gruset osv :/ Då blire fatistk läskigt att sova själv :/ Men kanske går när man fått lite i sig ;D Inte ens Heroes har jag kvar att somna till.

Ses i dimman ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Therre

OMG! Jag skulle vara jätte rädd :S

2007-09-29 @ 19:06:02
URL: http://freakkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0