Byz och helgen

2007-09-05 @ 19:49:44

I fredags bar det alltså av till Wickan för att se Byz, Äntligen! Jag missade ju dom när dom var här i vintras för att jag var i Afrika istället. Ledsen var jag allt, så när jag fick se att byz skulle hit så var jag en självklar kandidat! ;D och kul var det. Förfestandet började hos Anna, sedan över till Magnus och Camillas lägenhet och sen upp mot wickan.  Trevlig kväll helt enkelt! Och det är ju tur att ingen kan förstöra mitt goda humör, iaf inte ni.
På lördagen var man lagomt pigg och då blev det bara stallet och sen Pearl Harbor på kvällen. Det var myyyyyss! Tog det ju lugnt eftersom att jag skulle upp och tävla i Askersund på söndagen. Tävlingen gick jätte bra och jag och Rebus slutade 3a, ett nedslag i omhoppningen men som vanligt med den bästa tiden, hela 3 sekunder snabbare än 1an. Men huvudsaken var att vi kom runt utan att han skulle stå emot efte allt strul som har vart det här året. Så jag är supernöjd! Och på Lördag bär det av till Hallsberg för en 120, hoppas det går lika bra då =)

Så helgen blev alltså hgelt klart lyckad! Det ända är att Byz låtar river upp så många gammla sår som är på väg att bli läkta. Endel av låtarna påminner så mycket om det jag saknar mest. Men även påminner låtarna om många roliga och bra saker som har hänt.

Byz Feat Show'n'Tell - A Friend
Byz - Hey där         Napa!
Byz - October love
Byz - Why do we always fight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0