Trött

2007-11-14 @ 08:34:05
Ush o fy vad trött jag är. Jag är inte en morgonmänniska! För mig skulle gärna skolan kunna vara typ mellan 15.00 - 21.00 typ. Skulle vara helt perfekt för mig. Men så är inet fallet loch jag har ju faktiskt snart bara ett halv år kvar i skolan. Sen kan jag skaffa mig ett jobb där man får jobba natt eller dyl. Sen har jag ju dock planerat att plugga igen efter något år utan skola men på universitetet har jag fått för mig att man oftast inte har föreläsningar direkt kl 8 på morgonen?
Dagen kommer nog inte ha så mycket att bjuda på mer än skola och stallet. Man hinner inte så mycket mer när man slutar kl 4 :/ Ska försöka somna tidigt ikväll med så att jag får vara utvilad någon endaste gång.
Var är min prins charming?

NU hör o häpna ska ni få rita kors i taket! Jag Sarah Alkolist Nunna Henrysson ska nog ha sin första vita helg på mycket länge. Visst hade jag 2 vita helger när vi var i malaysia men det räknas inte tycker jag. Dessutom så blev det endel drink och vin drickande där nere ändå. Så helt oskylldigt vit var jag inte. Men det värsta är att det finns typ inget att göra på helgen om man inte festar. För alla som jag känner ska nästan ut i helgen. Får väll hoppas på att man får en mysig kväll med Magnus kanske. Men inte att hoppas på för mycket kanske. Men mina motiv för att inte gå ut i helgen är följande: Jag tycker inte så mycket om wickan, Det kommer vara så otroligt mycket folk ute så man kommer få trängas ihjäl, jag tycker inte om uppträdanden (så mycket hysteri), jag tycker framför allt inte om Takida och dessutom så blir det så himmla dyrt när det är artist. Och anledningarna till att jag vill gå ut är bara att jojsie mfl kommer hem och ska gå ut, ni är bäst! Men ändå så är jag inte fest sugen. Vad ska jag göra? Jag har levt för festerna och helgerna. Vad ska jag göra nu när jag inte är festsugen på helgerna längre? Ska jag bli tråkig och sitta hemma och spela bingo lotto? nej nu ni. Pensionärs varning!  Men ge mej en pojkvän som vill träffas litte kanske!

Får se om man får ett trevligt litet samtal idag. Om inte så ska jag iaf inte höra av mej. Jag brukar inte vara så bra på att inte höra av mej så det kommer bli svårt, riktigt svårt känner jag nu. Men åh jag vill inte! Vill bara att allt ska vara som det var häromdagen. När jag var så glad och lycklig. Jag ska aldrig mer ens få känslor för en enda person! Aldrig ens träffa en kille igen. Fast får bli efter den här gången då. Med tanke på att känslorna stärks för varje dag. Fan! Gör mej iskall gud! Jag faller alltid för fel killar. Men ändå känns det så rätt? varför?

Jaja nog om känslor och annat tjafs nu. Dags att skriva om mitt charterresemål.
Btw så har jag FEK prov i bokföring efter Turismen. Det kommer gå åt pipan. Jag orkade inet plugga igår efter allt som hände.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0