Trälen

2007-11-17 @ 00:35:41
Jaha då har jag infunnit mig hos Trälen lover tjejen ;D med henne och sova borta kvinnan ;D Och oj så mycket vettifan om jag har garvat på mycket länge! Emellan skrattattackerna har vi snedlat på idol och fredag hela veckan. Fan jävla baj att mattias åkte ut! Han var ju baj bra! Iaf mycket bätttre än Rödtotten som kan ta sitt pick o pack och ta sin gammla frisyr tillbaka! Då var han iaf inte rödtott och trodde han var snygg! Så det så! Lite senare mellan våra skrattattacker så sneglade vi på Bulgarien bilder och på Johannas sthlms ragg! Oj din 18 års present  är nog den hetaste, sexigaste och om möjligt mest turkaktiga jag har vart med om i alla födelsedagars historia. Jo man tackar. Vill ni veta vem johanna hade fångat in?
Hörde jag någon som sa emot så får den väll blunda nu då[Bild: Sören vann Trälen]
Vad tycks? Tur att du inte johanna inte bjöd hem han till deras hotell under sthlms vistelsen. Eller vem vet han hade kanske vart en gud i sängen? Vem har inte velat haft en Sex slav? Fast att skrika "Åh Sören" är nog ändå inte Johannas grej. Tack och lov "att man bara fyller 18 en gång om året" som johanna sa vid ett svagt tillfälle under sin 18 års dag. Frågan är bara om det var efter du hade kallat din väns mamma för kines när du ringde till henne mitt i natten en onsdag morgon? Det måste jag ta reda på! Nej men gumman lilla du är förlåten för när man fyller 18 är allt tillåtet till och med att Hångla upp en B kändis, en turk och en tjockis på samma dag!

Nej nog om johannas bravader i sthlm.
Mer om mig nu va?!
Kvällen har vart aldelles ypperlig och den här helgen har faktiskt startat mycket bra! Fortsätt så helgen! Imorgon får jag ligga i, nej inte som ni trodde utan jag ska jobba hårt, nej inte så heller! Sluta tänk sånna hemska tankar! Jag ska rida men fan det går inte det här hur jag än vrider och vänder på det... Så nu säger vi såhär, jag ska hoppa 4 hästar imorgon. Jag kommer vara slut innan ens min dricka vodka energi dryck kväll har börjat. Förövrigt så har jag och Lindha en plan: Det är gratis inträde på statt innan halv 12 för oss inbjudna. Som sagt är man VIP så är man..  så jag och linda kommer i vilket fall som helst dra oss till statt innan halv 12 och om det inte är ngt folk där eller om vi har allmänt tråkigt så bär färden vidare till Wickan och om vi inte kommer in där för att det skulle vara fullt av Takida skrikiga fan där inne så får vi gå tillbaka till glamour statt och svänga rumpan och göra det bästa av situationen som förövrigt vi är riktigt bra på!

Nu vare sov tajm ;D
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0