Torsdag

2007-11-29 @ 20:54:20
Slog ännu en gång upp mina bruna ute i förorten Dfs ;D Det var riktigt mysigt igår/inatt  och det bidrar ju ofta till att man inte slocknar i första hand och så även igår. När klockan var 20 i två var vi fortfarande lika pigga men kom fram till att det kanske var dags att försöka sova.
Dagen idag har varit slapp. Jag var ju så trött eftersom jag sovit några timmar för lite. Som jag har lyckats gjort varje dag den här veckan. Men snart är det helg och då ska jag vila ut mig. Eller nej det hinner jag inte för jag ska ju till sthlm! ;D Jajja åkte iaf till stallet efter att ha sett på GA och BSF och sovit hela dagen och nu sitter jag här och ska snart se nästa avsnitt av BSF. Kp är ju så otroligt snygg så man kan inte göra annat än att undra hur Felicia kunde åka frivilligt?!  Jaja finns inte klicket så finns det inte, hur snygg en människa än är. Ska sätta mig att skrva referaten till Rättskunskapen med. Dom ska vara inlämmnade imorgon och då får vi ledigt resten av lektionen.  Och det innebär att morgondagen också blir slapp, eftersom vi bara har Turism på morgonen där jag ska redovisa min Malaysia resa och sen gå o lämna in referaten och sedan skriva ett litet glosförhör på engelsa konversationen.

Som sagt jag har riktig bloggtorka just nu. Får hoppas att fantasin kommer tillbaka snart.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0