Torsdag morgon

2007-11-29 @ 00:01:07
ahaa nu äre då tidig, riktig tidig torsdag morgon om man nu vill kalla det så. Jag kallar det hellre sen onsdag.  Är mer en kvälls människa jag.
Sitter ju här nu efter mycket om och men på en halkig väg hos Magnus ute i högberg. Linda skjutsade ju då mig til bussen som tog mig til dfs för en sabbvisit hos Nardo. Där bla klantarslet jag som klarade mej från att halka ute på den glas hala vägen såklart sätter mej på rumpan i hans trappa rakt framför hans föräldrar o grejer som jag aldrig träffat haha tur att dom har sinne för humor. Annars hade dom nog undrat vem det var som höll på o riva deas hus. Men det var ju bara klumpfot sarah ;D sen bar dte ju av ut hit och nu försöker jag tvinga magnus att plugga matte. Matte B som förövrigt jag tyckte var baj baj jätte tråkigt och svårt på lektionerna men när väl slutprovet kom så var det hur enkelt som helst när man hade någon annan som kan förklara ordentligt som förklarade.

Vill förresten påpeka att jag åker till sthlm i helgen :D Vandra runt litte i globen och kolla på häst shower och sedan utgång på kvällen för att hitta våra framtida män jag och Linda. Kan inte bli annat än en perfa helg med tanke på att det är restaurang night för oss på Brickan på Fredag med. Kan ju inte skada med lite mys efter dte sen.

Nej nu har jag bara en sak till att påpeka och det är att Sniiigel är bäst! ;D

Nu ska jag krypa ner hos mangan som jag har lovat massage när han lärt sig matten ;D

Natti Natti

sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0