Tjockis bort från min chipsskål

2007-11-06 @ 19:10:33
Ush o fy fettet bara hänger o flänger för sej själft i mitt tillstånd! Sen jag fyllde 18, fick körkort och bröt tån har bara cikten och fettet ökat och ökat. All alkoholkonsumtion har minsann satt sina spår väl. Det får bli ändring nu! Haha och ni som trodde att jag menade att det fick bli ändring på alkoholkonsumtionen trodde helfel! Den trivs jag med. Alkolist javisst ;D Nej men äta mindre och bättre och röra på sej mer det får det bli ändring på. Mitt mål är at gå ner 10 kg min ursprungliga vikt för ca 1 år sen. 10 kg låter mkt och det kan jag säga att det är det med! Men jag ska lyckas om jag så ska svälta mej själv. Eller nej nu ljög jag för mat är en del av livets goda ;D Och godis o sånt kan jagf inte sluuta med för jag är inget vidare förtjust i godis och äter det väldigt sällan! Däremot kan jag sluta dricka coca cola som kommer bli riktigt svårt men vill man vara fin får man lida pin. Vilka ordspråk jag ligger inne med ;D
Men iaf mål vikten är 10 kg lättare och den ska uppnås med hjälp av  promenixer, rida lite fler hästar, äta minrdre och bättre..
 Mjaa den som lever får se om jag lyckas eller inte ;D Jag gissar iaf på att jag inte kommer lyckas men kanske jag lycks med några kg och et är ju alti något. Annars är det ju som sagt tanken som räknas.


Sarah

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi kan coacha varandra, ska med gå ner 10 kg så ja blir som ja va för ett år sen ;D

2007-11-06 @ 19:29:13
URL: http://amandagillberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0