Tisdag

2007-11-27 @ 14:12:59
Jaha gott folk tror ni att Sarah Henrysson orkade plugga igår? Dom som tänkte i sitt stilla sinne Ja. Hade tyvärr fel. Jag la mig och läste min bok istället. Dock ställde jag klockan på 7 imorse när jag började kl 09.45 och pluggade. Det tyckte jag var duktigt gjort av mig själv. En eloge tack! Däremot så är jag lite sur. För vet ni hur långt tid det tog att trycka in det där som jag skulle lära mig i skallen? Jo EN KVART, hela 15 minuter! Hallå jag kunde inte ha ägnat gårdagen dom 15 min istället för att bara få sova typ 4 timmar? Nähejdå det är ju synd att skjuta upp allt till sista sekund! Tur att jag har lätt för att proppa in saker i skallen.
Nu är jag då baj baj jätte trött och är ännu sjukare än vad jag var igår. Låter typ som om jag har bomull i hela halsen men det känns som om jag har taggtråd. Hur går det ihop sig? Ajja i vilket fall så konstaterades det nyss att jag hade feber. Men vad gör det om 100 år som min kära vän trälen lover brukar säga.
Fick skjuts hem från skolan av Jenny som fick körkort idag CONGRATZ flicka! Dock är jag glad att jag kom hem med livet i behåll. Bil utan ABS en kall vinter dag med snö och is på backen är inte att rekomendera, men hon skötte det snyggt ändå.
Nu snart så ska vi åka upp till stallet och ta in hästarna och då ska jag även hoppla runt lite på min reban. Säkert med Linda som sällskap. Kanske ska skritta ut barbacka? eller det kanske vi inte ska nej. Men jag kanske rider ut själv det är dte ingen som vet. För jag orkar inte rida i ridhuset en dag till! Jag vill hoppa! Jag är ingen dressyr tönt jag hatart! Jag vill bara hoppa hoppa hoppa. Men hur vore det då om man hade tillåtelse till att hoppa i ridhuset ngn mer gång än på Lördag efetrmiddagarna efter kl 4? Jag bara undrar va? All makt åt hoppryttarna! Dressyr töntar är bara ja dressyrtöntar! Till och med Reban börjar säga ifrån nu med det här med dressyren, han tycker inte det är kul alls och är inte alls lika pigg och framåt som förut. Ge mig ett hinder! Längtar till våren när tävlingarna drar igång igen.
Kvällen kommer bestå av något som är helt okänt för mig ännu. Men den som lever får se.
Ha en fortsatt solig tisdag gott folk. Fats iof så går solen ner om typ 2 timmar men ändå?

Sarah

Kommentarer
Postat av: Snigel Of Course

haha All makt åt oss istället.. hopptöntar är inget o ha ;)

2007-11-27 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0