Tappat bort sitt liv?

2007-11-19 @ 17:21:06
Tur att jag inte super bort mina tillhörgiheter någon gång? (Telefon och plånbok är det den här gången)
Tur att en ful äcklig ursäkta språket men fitta inte har sina naglar inpräntade i min arm!
Men kul att jag har så himmla urkul när jag festar ändå :D
 I lördags blev det då utgång på statt vi trodd einte att det skulle vara så mycket folk eftersom  att det var Takida på wickan men till min lycka så var det överfullt på wickan och det gjorde att alla var på statt ist :D Jag hade riktigt kul ända tills jag var tvungen att gfå hem i mina högklackade eftersom jag inte hade någon telefon att ringa efter skjuts med och att jag inte kan någr anummer i huvet och för att min ena extra mer skönare sko låg i lindas väska. Vad den gjorde där är ingen som vet..
Lördagen summeras iaf lyckad :D
Söndagen var också riktigt lyckad. Förutom att det var så kallad jobbdag i stallet och jag var bakis och tom i huvudet Och att Linda fulingen hde sovit bland trummpunnarna och inte var uppe och gjorde mej sällskap i mitt fortfarande onyktra tillstnd gjorde ju inte saken bättre. Men det gjorde iaf sällskapet på kvällskvisten. För då bar det av till Högberg för mycket mys och lite sovande. Vi såg på A walk to remember som förövrigt är sevärd! Och åt chips, dipp och godis. Okej  jag har syndat järnet i helgen men jag var tvungen det har ju faktiskt bjudits på favoriterna ost och kex och chips och dipp. Det går ju bara inte att motstå.
Helgen blev än en gång lyckad och hoppas på ännu en repris till helgen :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0