Tandläkar vollyboll?

2007-11-15 @ 09:25:41
God morgon allihopa! Hoppas ni har sovit gott. Det har inte jag. Har typ vaknat var 3e timme hela natten av olika orsaker. Fan hela min kropp och rytm störs när inte allt står rätt till med något. Så  har det aldrig gjort förut. Jag har väll aldrig haft problem med att sova innan? Jag har väll aldrig haft problem med att äta innan? Jaja det löser sig väll någon gång.
Nu ska jag iaf iväg till tandläkaren snart och efter det blir det Volly boll turnering   skolan. Yippie! Ska nog försöka ta med kameran och ta lite kort så ni får se sen. Önska oss lycka till och håll tummarna för att vi vinner våran sista vollyboll turnering! E3! ;D

Dags för duschen..

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0