Tack Mamma!

2007-11-23 @ 10:40:09
Nu har min mamma gjort så att jag måste ta bort min blogg eller inte skriva så djupa saker om mig själv, sånt som man kanske inte vill att mammor ska veta. För min otroligt kära mor har gått in o läst varenda jävla inlägg i min blogg! Är det normalt gjort av en mamma eller? Tack så himmla mycket! Ska man inte ens kunna få skriva av sig här utan att ens mamma ska gå in o snoka som ngn jävla spion!

TACK MAMMA! Är du nöjd nu? när du tagit ifrån mig ännu en sak som gjorde mig glad!

Jag orkar inget mer nu!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch då. Ja vissa saker vill man inte att ens föräldrar ska läsa..

2007-11-23 @ 12:16:32
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0