Söndag - Pluggkväll

2007-11-13 @ 18:05:28
Vaknade upp på söndag morgonen hos världens mysigaste. Såg på svensson svensson hela morgonen.
Vi blev aldrig någe störda va? haha men lite komiskt vare allt!
Åkte hem vid 3 då jag skulle ta in hästarna och klippa reban. Efter jag hade gjort det var det dags att plugga lite svenska och sedan bar det av hem till Magnus igen. Där pluggade jag lite till en början medan magnus satt och spelade WOW som inte är WOW haha. Sen var magnus absolut helt tvungen till att se på ett avsnitt av svensson svensson innan han började plugga och då kunde jag ju heller inte plugga så då blev det att jag vilade en liten stund. Har aldrig vart med om någon människa som har så många ursäkter för att inte plugga och som bara hittar på andra så viktiga sakr att göra istället haha. Men sen efter mycket om och men fick jag iaf med mej magnus upp och plugga. Han hade då gjort iordning ost mackor och varm oboy som vi och Bessi satt och smaskade på medan vi pluggade. Ärligt talat var det hur mysigt som helst =)Hur kan pluggande bli så mysigt bara man har rätt sällskap?

Så tack för den här helgen! Hoppas nästa blir lika bra för den här var riktigt svårslagen! Fest med dom bästa och mys med den mysigaste!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0