Sömnproblem

2007-11-30 @ 00:31:11
Ovanligt at jag inte kan sova då? Nej inte så! Fats d kan ju bero på att jag sover mellan 2 och 3 timmar varje dag på em. Får ta och sluta pp med det, men hur ska jag då orka vara varken hela em och kvällen? Jag är konstig!

Har ju nu suttit eller nej jag har legat i sängen och kollat på BSF och det är ju så gölligt! Och KP är så dreggel framkallande så att jag badar typ i dreggel! det är nästan så att han slår viktor åkerblom Nilsson! Som förövrigt var med i Labyrint förut!? hallå! Vaför slutade jag se labyrint för?! Går ju inte om viktor är med, får nog ladda hem det och se på det då.
Jag saknar en varm o go Högberg bo i min säng!

Nu blir det GA för att fösöka få John Blund att komma hit, undra vad han gillar? Vi provar med GA får se om han blir lockad av det.

Natti Natti

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0