Serienörd

2007-11-30 @ 17:30:58
Bevis på att jag är serinördarnas serienörd! Om någon får mer än mig här så är jag impad! Kommentera gärna det då ;)

TV-serier du har sett minst ett avsnitt ur:

[X] Gilmore Girls
[X] Grey's Anatomy
[X] Prison Break
[X] Desperate Housewives
[x] OC
[X] One Tree Hill
[x] Vänner
[  ] Förhäxad
[X] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[X] CSI
[X] CSI Miami
[X] CSI New York
[X] Jordan Rättsläkare
[X] Joey
[X] Bones
[X] Dawson's Creek
[X] Heroes
[X] House
[ ] Brothers and sisters
[X] Sex and the City
[ ] Navy CIS
[x] Lost
[X] My name is Earl
[X] Ugly Betty
[X] Smallville
[x] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[X] The 4400
[ ] The Office
[X] Two and a half men
[ ] Spin City
[X] Cold Case
[X] Criminal Minds
[x] Baywatch
[x] Lilla huset på prärien
[x] Dallas
[X] Shark
[X] Tredje klotet från solen
[ ] Law and order
[X] Våra bästa år
[X] Våra värsta år
[x] Sabrina Tonårshäxan
[X] Malcolm - Ett geni i familjen
[X] Alla älskar Raymond
[X] Ghost Whisperer
[ ] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[X] Lizzie McGuire
[x] Sunset Beach
[ ] Magnum
[X] VIP
[ ] Stacked
[x] Myggan
[ ] Vita huset
[X] Advokaterna
[x] Ally McBeal
[X] Las Vegas
[x] Xena
[ ] Entourage
[X] Will & Grace
[x] Beverly Hills
[X] Sjunde himlen
[X] Dharma & Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[X] Nanny
[x] Tre Kronor
[X] L-word
[x] Vita Lögner
[X] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[X] Hem till gården
[ ] How I met your mother
[X] That 70's Show
[X] Alias
[ ] Seinfield
[X] Glamour
[x] Huset fullt
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home


Det är inte för inte jag är serienörd ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0