Ringrostig

2007-11-05 @ 22:03:02

Jag känner mej helt ringrostig på det här med bloggandet nu efter så långt uppehåll som jag har haft. Hoppas ni har överseende med det och ger mej tid at komma in i dom gammla vanliga rutinerna igen.

Dagen idag har bestått av Mysande hela förmiddagen till Svensson Svensson med Magnus, sendan hem och har sett på andra avenyn hela dagen var ju ett par avsnitt som man hade missat, sen stallet och sen fram tills nu så har jag städat mitt rum och haft andra världskriget då. Orkar inte med bråk! Orkar inte gå runt o att allt ska vara spänt och jobbigt i flera dagar nu. Men det är så det är det är bara att försöka att vara hemma så lite som möjligt och om man är det får man hålla sig på rummet. Men nu är iaf rummet nnågorlunda städat så att Etab data gubben äntligen kan komma och fixa tvn/datorn så attt jag har ljud igen. Sen väntas bara storstädning av både datorn och rummet. Allt ska rensas! Bort med det gammla och in med det nya.
Dagen imorgon kommer nog bestå av skola, sova, stall och slutligen umgås med Magnus på kvällen ska lära han lite vett inom Naturkunskap och sen kan vi ju kanske inviga att tvn/datorn är lagad med en bra film :) Dte är ju egentligen desperate imorgon med men eftersom jag har missat de 2 senaste avsnitten så kan jag ju inte se på det imorgon innan jag sett dom 2 innan.

Vill ha Fredag och helg! Men har ju kommit på att et är skola för mej på lördag med. Öppet hus och jag måste pallra mej dit hur bakis jag än kommer vara för att jag ska göra muntliga nationella provet i svenska Yippe! Kvällen innan är det ju avskedsfest så där måste man ju närvara.

Nej dags att bädda rent i sängen och sedan krypa ner med Appasionata (en riktigt bra bok av Jilly Cooper=

Natti Natti Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0