Ridbyxa

2007-11-17 @ 15:09:10
Godmiddag gott folk. Hoppas natten har vart udnerbar! Det har min vart. Eller hade kunnat vart bttre men drömmarna som jag har drömt har vart helt sjuk bra =) Dom senaste dagarana har jag drömt massa hemska drömmar istället. Så det var skönt att den här helgen även tog med sig bra saker om natten :)
Sitter ju här nu i mina otroooligt sexiga ridkläder, för mormin kommer snart och ämtar upp mig så ska vi åka till stallet, där jag ska hoppa äntligen! får jag kravla mej över dom där hindren igen, som jag så myckt älskar! Fast det blir såklart inga höga hinder idag eftersom rebus är inte igång utan han ska jag bara hoppa lite gymnastik med och gå lite över bommar o så och dom anra 3 är bara dressyr tönts hästar för tllfället som ska få hoppa för att mjuka upp sig lite och för att få lite omväxling i vardagen Okej slut med hästnörderiet för idag.

Kvällen kommer bjuda på mycket trevligheter hoppas och tror jag ;D Jag ska leka glamourös kvinna med vissa alkoholproblem på statt. Linda varför fick vi inte 7 års olycka från i lördags? Det var bannemej inte många glas som kände sej friska och hela inne på tjej toan efter våran agressiva och blodiga lek..
Får se om det blir något mer blogginlägg idag, har som sagt riktigt brottom efter stallet och sen kanske man slutar upp i högberg inatt ;D man kan ju alltid hoppas att man är såpass (STAvAS?) nykter så att man kan ta sej en behagsam tripp dit.. Ah tro inte att jag tänker gå iaf! om jag inte slutar upp där så kanske jag bjuder på ett sånt där otroligt roligt men pinsamt inlägg inatt. Beror som sagt på om jag har såpass (STAVAS IGEN?) mycket självbevarelse drift att jag håller mig ifrån det eller om jag kanske bara är för trött för att skriva,

Dags för stallet
Ha en trevlig kväll om vi inte hörs innan.
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0