Pluggdag

2007-11-22 @ 21:11:28

Till at börja med ska jag be om ursäkt för det plötlsliga avbrottet i gårdagens inlägg, det råkade visst knacka på dörren och en viss person vid namn Åberg stog utanför och knackade på. För er som inte et vem åberg är så r det alltså magnus ;D Så jag var tvungen att gå och öppna och umgås med honom.
Fick han iaf att se Saw igår med mej men då när vi satt på den efterlängtade filmen så visade det sej att det var stans sämsta eller nej världens sämsta kvalite på filmen! Ush vad besviken jag blev då! Så då fick det bli Cold Mountain istället och den var ju så sorglig så jag blev helt nedstämd så vi stängde av den och låg och mös istället :) Det var mer uppskattat ;:D
Så imorse hade vi ställt klockan på 10 över 7 och då var det bara att pallra sig up och åka med ut till frida när magnus skulle o jobba. Sen fortsatte jag sova där en stund och sedan se på OTH men hur gick et med luggandet då? nja gick ju   inge bra iaf.. 
Nu har jag precis vart ute och åklt i Fridas nya bil :) En Polo 08 baj goig var den!
Och nu skulle jag ju egentligen sätta mej och plugga men har hänt massa saker nu ikväll som gör så att all min plugg lust försvann. Få mej på bra humör någon?

    Sarah                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0